Inter Diesel Wojenkowski Iława

Jako turysta posiadający stałe miejsce zamieszkania poza obszarem Unii Europejskiej (UE) jesteś uprawniony do żądania zwrotu podatku VAT, jeżeli zakupione w Polsce produkty wywozisz w stanie nienaruszonym poza obszar UE.

Więcej

Tax Free
Zadzwoń do Nas
+48 89 648 69 66
Tu jesteśmy
14-200 Iława, ul. Ziemowita 3
Napisz e-mail
biuro@inter-diesel.pl
Menu

Aktualności

DEMONTAŻ ZAPIECZONYCH WTRYSKIWACZY

DEMONTAŻ ZAPIECZONYCH WTRYSKIWACZY

Oferujemy usługę wyjęcia zapieczonego wtryskiwacza profesjonalną prasą o sile uciągu 20 ton. Wyjmujemy wtryski ze wszystkich modeli samochodów z silnikiem diesla wyposażonych w system common rail.

DIAGNOSTYKA SILNIKA

DIAGNOSTYKA SILNIKA

Wykonujemy diagnostykę silnika w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych .

Zdiagnozujemy i naprawy układ paliwowy w Twoim pojeździe w tym celu posługujemy się testerami :

KTS 540

Urządzenie pozwala na bezprzewodową diagnostykę wszystkich sterowników. Pozwala sprawdzić systemy Bosch, ale również na podstawową diagnozę pozostałych systemów

DST-PC

Narzędzie diagnostyczne firmy DENSO i przeznaczone przede wszystkim do pojazdów z układem paliwa tejże firmy.

Delphi VCi

Urządzenie diagnostyczne przeznaczone dla pojazdów osobowych.

TEXA- NAVIGATOR TXT

Nowoczesne urządzenie firmy Texa pozwalające diagnozować samochody osobowe , ciężarowe, rolnicze i budowlane.

KTS TRUCK
Modułowe narzędzie diagnostyczne dedykowane dla pojazdów ciężarowych.

POMPY WTRYSKOWE

Pompa wtryskowa od 1927 r. stanowiła podstawowy element układu wtryskowego w silniku Diesla. W sekcjach pompy tłoczki zwiększały ciśnienie paliwa, które było dostarczane do poszczególnych wtryskiwaczy. Pompa posiadała regulator obrotów. W latach 80. wprowadzono elektroniczne sterowanie (EDC), które poprawiło efektywność pomp rzędowych. Uzyskiwano ciśnienia wtrysku do 1100 barów. Do końca XX wieku pompy rzędowe stanowiły podstawowe rozwiązanie w samochodach ciężarowych.

Typowe objawy uszkodzonej pompy wtryskowej:

  • utrudniony bądź niemożliwy rozruch silnika
  • nadmierne wydzielanie spalin
  • brak mocy silnika
  • nierównomierna praca silnika
  • zbyt głośna praca silnika
  • wyciek paliwa

Oferujemy usługi z zakresu testowania , regulacji, uszczelnia oraz regeneracji pomp wtryskowych rotacyjnych i rzędowych  firm Bosch, Delphi – Lucas, Stanadyne, Motorpal, Denso.

POMPY JEDNOSTKOWE (PLD,UPS,EUP)

W układach pompa-przewód-wtryskiwacz na każdy cylinder przypada jedna pompa wysokociśnieniowa, przewód wysokociśnieniowy oraz wtryskiwacz. Pompy są napędzane poprzez wałek umieszczony w kadłubie silnika. Za doprowadzenie paliwa do pomp jednostkowych odpowiada pompa niskiego ciśnienia .Maksymalnie ciśnienie wtrysku to 1800 barów. Stosowane w pojazdach ciężarowych Mercedes, Renault.

Objawy uszkodzonych pomp jednostkowych:

  • utrudniony bądź niemożliwy rozruch silnika
  • nadmierne wydzielanie spalin
  • brak mocy silnika
  • nierównomierna praca silnika
  • zbyt głośna praca silnika

Oferujemy usługi z zakresu testowania , regulacji oraz regeneracji pomp jednostkowych.

POMPOWTRYSKIWACZE (EUI, UIS, PD)

Pompa wtryskowa i wtryskiwacz tworzą jedną całość zwaną “pompowtryskiwaczem”. Jedną z wspólnych cech pompowtryskiwaczy stosowanych czy to w pojazdach osobowych czy ciężarowych jest to, iż są napędzane z wałka rozrządu, bezpośrednio przez popychacze lub pośrednio przez dźwignie. Główną zaletą systemu zasilania opartego o pompowtrysk jest możliwość stworzenia dużego ciśnienia w układzie. Pompowtryskiwacz w układzie UIS jest chłodzony paliwem odpływającym do obwodu niskiego ciśnienia. Zawór elektromagnetyczny steruje początkiem wtrysku i czasem jego trwania. System pompowtryskiwaczy umożliwia wtrysk z ciśnieniami do 2200 barów.

Pompowtryskiwacze w pojazdach osobowych występują w modelach samochodów marek Audi, Volkswagen ,Seat, Skoda .

Elektronicznie sterowane pompowtryskiwacze Bosch oraz Lucas-Delphi zastosowano po raz pierwszy w samochodach ciężarowych w 1994 r. w marce Volvo. Wkrótce pojawiły się one również w pojazdach marek Scania i Iveco.

Objawy uszkodzonych pompowtryskiwaczy:

  • utrudniony bądź niemożliwy rozruch silnika
  • nadmierne wydzielanie spalin
  • brak mocy silnika
  • nierównomierna praca silnika
  • zbyt głośna praca silnika

Oferujemy usługi z zakresu testowania , regulacji oraz regeneracji pompowtryskiwaczy BOSCH, LUCAS, SIEMENS-VDO.

POMPY COMMON RAIL

Za doprowadzenie paliwa do wtryskiwaczy odpowiedzialna jest pompa wysokiego ciśnienia.  Ulokowana jest miedzy obwodami niskiego i wysokiego ciśnienia. Paliwo przekazywane jest do wtryskiwaczy poprzez szynę Rail oraz przewody wysokiego ciśnienia. Uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia bardzo często jest jednocześnie przyczyna uszkodzenia wtryskiwaczy. Zdarza się bowiem iż pompa generuje opiłki metalu. Typowe objawy uszkodzonej pompy wysokiego ciśnienia:

  • niemożliwy bądź utrudniony rozruch silnika
  • brak mocy silnika

Oferujemy usługi z zakresu testowania , uszczelnienia oraz regeneracji pomp wysokiego ciśnienia BOSCH, DELPHI, DENSO, SIEMENS-VDO-CONTINENTAL.

WTRYSKIWACZE COMMON RAIL

Prawidłowa praca systemu Common Rail zależy w głównej mierze od właściwego stanu technicznego wtryskiwaczy, dlatego naprawa tych elementów musi być wyjątkowo dokładna.
Sterowane elektrycznie wtryskiwacze Common Rail są przełomowym rozwiązaniem w silnikach wysokoprężnych. To głównie one przyczyniły się do popularyzacji silników diesla w ostatnich latach.

W układzie Common Rail paliwo zasysane jest ze zbiornika z pomocą pompy zasilającej. Z niej dociera ono do pompy wysokiego ciśnienia, gdzie paliwo jest sprężane. Stąd dociera ono do szyny wysokociśnieniowej, gdzie jest magazynowane pod wysokim ciśnieniem. Z szyny wychodzą przewody wysokociśnieniowe, które doprowadzają paliwo do wtryskiwaczy. Elektromagnetyczne lub piezoelektryczne wtryskiwacze wtryskują paliwo do komory spalania w cylindrze silnika.

Aby zrealizować kilka faz wtrysku w jednym cyklu pracy wtryskiwacze załączane są przez dziesiętne części sekundy.

Objawy uszkodzonych wtryskiwaczy:

  • utrudniony bądź niemożliwy rozruch silnika
  • nadmierne wydzielanie spalin
  • brak mocy silnika
  • nierównomierna praca silnika
  • zbyt głośna praca silnika

Oferujemy usługi z zakresu testowania , regulacji oraz regeneracji wtryskiwaczy BOSCH, DELPHI, DENSO, SIEMENS-VDO-CONTINENTAL.

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    Kategorie

    • Brak kategorii